09121962647
info@rogene.ir

ژن پژوهان پویا

بایوساید یا ضد باکتری ویژن B100

ژن پژوهان پویا تامین‌کننده مواد ضد باکتری نیز می‌باشد. این مواد که به آنها بایوساید هم (Biocide) گفته می‌شود می‌تواتند از رشد میکروب‌ها، قارچ‌ها و کپک‌ها در دستگاه‌های ماشین‌کاری جلوگیری نموده و فضایی سالم برای تکنسین‌ها و کارگرانی که در ارتباط با محیط ماشین‌کاری قطعات هستند فراهم نماید. با افزودن این مواد به آب صابون تاثیر شگفت‌انگیز آن را در پاکسازی محیط کار دستگاه از باکتری‌ها و قارچ‌ها مشاهده خواهید کرد.

اگر فضای کارگاهی شما دچار آلودگی شدید می‌باشد به طوری بوی بد ناشی از رشد میکرو ارگانسیم‌ها در مخازن آب صابون دستگاه‌ها هوای اطراف را آکنده نموده و افراد به سختی در آن محیط کار می‌کنند و بدنبال راه چاره‌ای هستید، استفاده از محصول ویژن B100   مشکل‌گشای شما می‌باشد.  نحوه استفاده از آنتی باکتریال طی دستورالعملی به مصرف‌کنندگان ارائه خواهد شد.

ویژن B100
(آنتی باکتریال مایع جهت رفع بوی بد آب صابون کارکرده)
ماده ضد باکتری ویژن B100 ترکیبی از چند ماده مختلف با قدرت فوق العاده در پاکسازی محیط آب صابون از باکتری‌های مولد بوی نامطبوع در بسته بندی‌های یک لیتری، 4 لیتری، 10 و 20 لیتری تامین می‌گردد. ویژن B100 فاقد هرگونه مواد مضر برای سلامت انسان می‌باشد و اپراتورهای دستگاه با آسودگی خیال از آن می‌توانند استفاده کنند. تاثیر آن بسیار سریع و باور نکردنی است. در این محصول ماده ضد کف نیز اضافه شده تا خاصیت از بین برندگی کف آب صابون را نیز بهبود بخشد.
نحوه مصرف:  به ازای هر  1500  لیتر حجم مخزن آب صابون یک لیتر آنتی باکتریال به مخزن شارژ شود

در صورت تمایل به دریافت مشاوره یا خریداری هر یک از محصولات فوق، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.