09121962647
info@rogene.ir

ژن پژوهان پویا

افزودنی ویژن A302 برای تولید روغن آب صابون

افزودنی ویژن A302 جهت تولید روغن آب صابون نیز از دیگر محصولات ما می‌باشد. کسانی که قصد تولید روغن حل‌شونده دارند می‌توانند با تهیه این افزودنی و مخلوط نمودن آن با روغن پایه مناسب محصول مورد نظر را تولید کنند.

اگر قصد تولید آب صابون دارید ولی افزودنی‌های مختلفی که برای عملکرد مناسب یک محصول ضروری و حیاتی می‌باشند را نمی‌شناسید و یا فرمولاسیون آن را در اختیار ندارید هیچ جای نگرانی نیست. شما با تهیه بسته افزودنی ویژن A302 تمامی مواد لازم را به صورت فرموله شده و آماده مصرف در اختیار خواهید داشت.

این افزودنی برای کسانی که فضا و امکانات میکس کردن و بسته بندی را در اختیار دارند ایده‌آل می‌باشد. اگر می‌خواهید محصولات خود را با برند خودتان بفروشید بسته افزودنی ویژن A302 این امکان را برای شما فراهم می‌آورد.

 

ویژن A302
(ادتیو کامل جهت تولید روغن آب صابون بدون نیاز به هیچ افزودنی)
این محصول یک پکیج کامل برای تولید روغن آب صابون می باشد. تمام افزودنی‌های مورد نیاز در آن وجود دارد. همچنین از مواد امولوسیون‌کننده بسیار مناسبی در ساخت آن استفاده شده است. محصول  A302  مناسب  برای افراد و شرکت‌هایی می‌باشد که قصد تولید و فروش روغن آب صابون با برند خود را دارند. با استفاده از یک میکسر مناسب، ادتیو A302 را با روغن پایه طبق دستورالعمل مخلوط نموده سپس آماده فروش و مصرف می‌باشد. زمان ماندگاری قبل از مصرف حد اقل یکسال می‌باشد. بر طبق سفارش شما این محصول می‌تواند بدون آنتی باکتریال و یا دارای مواد ضد باکتری باشد.  
نحوه مصرف:  21-20 درصد ادتیو با  80 -79 درصد روغن پایه بهترین محصول را به دست می‌دهد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره یا خریداری هر یک از محصولات فوق، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.