09121962647
info@rogene.ir

ژن پژوهان پویا

آب صابون
یا روغن حل‌شونده (کولنت)

محصولات شرکت ژن پژوهان پویا: روغن حل‌شونده ویژن C402 و C502

شرکت ژن پژوهان پویا تولیدکننده روغن حل‌شونده (Metal Working Fluid) می‌باشد که در اصطلاح عامیانه به آن روغن آب صابون یا کولنت گفته می‌شود. با افزودن این روغن به نسبت 5 درصد حجم آب، محصول مورد نظر جهت انجام عملیات ماشین‌کاری آماده می‌شود.

اگر از آب صابونی استفاده می‌کنید که سریع فاسد شده و متعفن می‌گردد خصوصاً در روزهایی که کارگاه تعطیل می‌باشد و دستگاه‌ها متوقف هستند و بدنبال راه چاره هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات ویژن C402 و C502 استفاده کنید.

اگر از محصولاتی استفاده می‌کنید که پس از مدتی آثار زنگ‌زدگی در دستگاه‌های شما و یا حتی بر روی قطعه کار ظاهر می‌شود و از این بابت نگران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات ویژن C402 و C502 استفاده کنید.

اگر از قیمت سرسام‌آور محصولات خارجی و داخلی به ستوه آمده‌اید و دنبال جایگزینی مناسب هستید محصولات ژن پژوهان پویا با قیمت‌های مناسب و به صرفه در دسترس شماست.

اگر کارگران و تکنسین‌های شما با ویژگی‌های آب صابون خوب و بد و نحوه نگهداری صحیح از آن شناخت لازم را ندارند و از این بابت همواره مشکلاتی حادث می‌شود، مشاوران ما با حضور در محل کار شما آموزش لازم را ارائه خواهند نمود.

اگر نفرات مرتبط با ماشین‌کاری دچار حساسیت‌های پوستی و یا تنفسی ناشی از تماس با آب صابون‌های نامرغوب  شده‌اند ویژن C402 و C502 را به عنوان محصول جایگزین به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژن C402
ویژن C402 یک روغن حل شونده پایه معدنی می‌باشد که از ترکیب روغن پایه و امولسی‌فایر با فرمولاسیون منحصر بفرد شرکت ژن پژوهان پویا تهیه شده است. بهترین ترکیب این محصول به نسبت 5 درصد با آب می‌باشد. برای دوام بیشتر آب صابون توصیه می‌شود از ماده ضد باکتری ویژن B100 در کنار ویژن C402 استفاده شود. افزودنی‌های ضد کف و ضد خوردگی در ویژن C402 بکار رفته و هم چنین محلول آبی ( آب صابون) با PH بالای 9 ایجاد می‌کند.  
نحوه مصرف: 5 درصد روغن و 95 درصد آب بهترین آب صابون را تولید می‌نماید.
هنگام استفاده از این روغن میبایستی ماده ضد باکتری نیز به مخزن آب صابون اضافه شود.
توجه: آب مورد استفاده برای ساخت آب صابون می‌بایستی دارای سختی کمتر از 250 PPM باشد در غیر این صورت امکان جدا شدن روغن از آب و از دست رفتن خواص ویژه محصول وجود دارد.
ویژن C502
(در ترکیبات این روغن مواد ضد باکتری وجود دارد)
ویژن C502 محصولی بسیار با دوام و پایدار می‌باشد. مواد افزودنی ضد خوردگی که در ترکیب آن استفاده شده قطعات و دستگاه شما را از زنگ‌زدگی به خوبی محافظت می‌نماید. استفاده از ماده ضد باکتری در این محصول  باعث می‌گردد تا آب صابون طول عمر بسیار بالایی داشته و نیاز به استفاده از ماده ضد باکتری جانبی ندارد. افزودنی ضد کف بکار رفته در این محصول امکان استفاده در پمپاژ بالا و سرعت پاشش زیاد را بخوبی فراهم می‌کند.
نحوه مصرف: 5 درصد روغن و 95 درصد آب بهترین آب صابون را تولید می‌نماید.
توجه: آب مورد استفاده برای ساخت آب صابون می‌بایستی دارای سختی کمتر از 250 PPM باشد در غیر این صورت امکان جدا شدن روغن از آب و از دست رفتن خواص ویژه محصول وجود دارد.

مشخصات فنی ویژن  C402 و C502 :

مشخصه فنی محصولواحدحداقل قابل قبولمقدار اندازه‌گیری شدهروش اندازه‌گیری
رنگ پس از اختلاط با آببسته به ترکیبات اولیه داردسفید دیداری
میزان مناسب اختلاط با آب%توصیه سازنده5تست آزمایشگاهی
  pH  بالاتر از 89  تا  9.3پتانسیومتری
تست خوردگی passpassIP 125
مدت پایداری امولوسیونروز2pass تست میدانی
مدت دوام در حین کارماه3 در شرایط نرمال حداقل 6  تست میدانی
سختی آب مصرفیppmکمتر از 250

در صورت تمایل به دریافت مشاوره یا خریداری هر یک از محصولات فوق، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.